Algemeen

Zijn jullie van Frühstuk ter plaatse aanwezig tijdens onze wintersportreis?

Frühstuk is ten allen tijden aanwezig tijdens hun reizen om alles in goede baan te leiden. Ter plekke zal jouw hoofdboeker direct contact hebben met één of meerdere reisleiders vanuit Frühstuk welke al je vragen ter plekke beantwoord.

Kunnen we extra's als een rodelavond of een skiclinic ook via jullie boeken?

Alles kan! We kijken graag naar jullie wensen binnen het programma en denken met je mee over de invulling hiervan

Kunnen we later nog wijzigingen doorvoeren in aantal deelnemers?

Frühstuk wijst niet direct een hotel toe, waardoor er vaak nog ruimte is om bijvoorbeeld één of twee nieuwe collega’s toe te voegen mochten deze zich later aanmelden.

Is het mogelijk een dag extra te skiën?

Natuurlijk, wij bevorderen het juist om het maximale uit je wintersport te halen en daarom bieden we altijd de optie om een extra dag skipas bij te boeken wanneer de optieshop geopend is.

Wanneer kunnen we extra zaken bijboeken?

De optieshop in de portal gaat normaliter van begin/medio december tot half februari open zodat je je opties kan boeken.

Is vervoer naar Oostenrijk ook via jullie te regelen?

Wij regelen geen bussen en/of vluchten naar Oostenrijk, omdat de ervaring leert dat dit vaak zelf wordt geregeld onderling. We denken wel graag mee over de opties dus je hoeft je daar niet druk over te maken

Is het mogelijk om zonder skipas te boeken?

Deze optie is er zeker: het Party-Only pakket bied de mogelijkheid om een pakket zonder skipas te boeken.

Hoe gaan de skilessen in zijn werk?

Skilessen geboekt via mijnFrühstuk zijn altijd in groepsverband en enkel met andere deelnemers die via Frühstuk geboekt hebben

Wanneer je materiaal geboekt hebt maar het past niet, hoe kan je dan je materiaal nog wijzigen?

Dat kan zeker! Er is back-up ter plaatse welke je helpen met afstellen of eventueel andere ski’s, snowboards en/of schoenen

Vervoer

Hoe kan je als groep het beste reizen?

________________________________

Hoe kan je als beste een treinreis organiseren?
Zijn er shuttles mogelijk vanaf het vliegveld?

Jazeker! Dat kan tot een maand voor vertrek via de optieshop vanaf Salzburg

Zijn er parkeerplekken beschikbaar bij het hotel?

Die zijn ten allen tijden beschikbaar en volledig kosteloos. Bij sommige hotels zijn er extra parkeerplekken beschikbaar naar de parkeerplekken bij het hotel. Vraag hiernaar bij de receptie.

We komen met de bus, moeten wij dit vooraf ergens aangeven?

Middels dit formulier kan je aangeven dat je met de bus komt, zo weten wij hoe laat jullie arriveren, vertrekken en kunnen we tijdig doorgeven waar de bus geparkeerd kan worden.

Intercompany

Uit hoeveel personen bestaat een Intercompany wintersportreis totaal?

Dat verschilt, de grootste intercompany die gehouden is was met 850 deelnemers per weekdeel, echter zal de Intercompany voor 2024  nog een stuk groter zijn (circa 1050 deelnemers per weekdeel).

Kunnen we tijdens de wintersportreis ook nog iets alleen voor ons bedrijf organiseren?

Tijdens de Intercompany wordt er zoveel mogelijk aan een vast programma aangehouden, maar dat betekent niet dat dan beperkt bent in het met je collega’s iets organiseren. Er kan nog steeds een lunch, diner of andere toffe activiteit in het programma worden opgenomen!

Horen we van te voren wie er allemaal mee gaan?

In november wordt bekend met welke bedrijven je het Intercompany programma zal uitvoeren.

Zijn er extra kosten verbonden aan de Intercompany?

Er zijn extra kosten verbonden aan de Intercompany mits er een Company night in het programma is opgenomen. Voor deze Company Night worden voor het eten en vervoer additioneel maximaal €40,- toegevoegd afhankelijk van het programma, line-up en de locatie.

Frühstuk im Schnee

Wat is de minimale groepsgrootte voor een Frühstuk im schnee reis?

Frühstuk houd een minimale groepsgrootte aan van 15 deelnemers.

Waarom zou ik als bedrijf voor het Frühstuk im Schnee concept kiezen?

Met een Frühstuk im Schnee concept wordt de nadruk meer gelegd op de winterspot met jouw collega’s, en daar ook in meegedacht in het programma. Dit betekent dat je zowel met de andere bedrijven een activiteit kan doen maar ook enkel en alleen met jouw bedrijf!

Boekingsportaal, betalen etc

Moeten we in een keer voor iedereen betalen?

In de portal betaald een ieder inidividueel voor zich, alleen per factuur wordt er in één keer betaald voor het aantal aangemelde deelnemers opgesplitst in een aan- en restantbetaling

Ons bedrijf betaalt een deel mee, hoe kunnen we dat eenvoudig regelen?

We denken hier graag in mee, dit kan bijvoorbeeld deels betaald worden per factuur en het resterende deel alsnog via de portal

Hoe snel wordt een refund verwerkt?

Na annuleren wordt een refund uiterlijk in 15 werkdagen verwerkt, afhankelijk van het moment van annuleren kan de aanzienlijk korter zijn dan de uiterlijke 15 werkdagen.

Reserveren

Hoe kan ik reserveren?

Doe een aanvraag via het contactformulier of mail naar info@fruhstuk.nl, wij komen dan met een aantal opties en op basis van de gekozen optie krijg je een offerte op maat. Zodra deze getekend is, is de boeking/reservering definitief.

Ben ik gebonden aan een deelnemer aantal?

Nee, dat ben je niet. Frühstuk vraagt altijd om een indicatie van de groepsgrootte en neemt deze mee op de offerte. Echter is dit geen bindend getal, en zal het aantal pas definitief worden zodra iedereen zich in de portal heeft aangemeld en een aanbetaling heeft voldaan.

Betaling

Hoe kan ik een aanbetaling doen?

Zodra jouw organisator vanuit je bedrijf een inlog heeft kan je via daar aanmelden en een aanbetaling doen.

Is er een mogelijkheid om per factuur betalen?

Indien jij/je bedrijf ervoor kiest om (een deel) per factuur te betalen, dan is dat mogelijk. Dit kan enkel voor de gehele reis, dus check hiervoor je organisator over de wijze van betaling.

Wanneer kan ik mijn opties boeken?

Normaliter gaat de optieshop open in november voor de reizen in januari en in december voor de reizen in maart.

Wanneer moet de restantbetaling voldaan worden?

Dit hangt af van wanneer je boeking plaatsvindt, normaliter is dat ongeveer twee maanden voor vertrek.

Onze eigen boekings- en betalingsmodule
zorgt voor een flexibele en vlekkeloze inschrijving en betaling.

Ervaringen